مزایا و معایب درب و پنجره های دوجداره UPV
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
مزایا و معایب درب و پنجره های دوجداره UPV
یک شنبه 6 آذر 1401 ساعت 18:33 | بازدید : 56 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

مزایا و معایب درب و پنجره های دوجداره UPVC

آیا پنجره دو جداره یو پی وی سی را میتوان جایگزین هر نوع از پنجره قدیمی کرد ؟
در جواب به این پرسش بایستی گفت که این محصول به سبب ساختار کلی و فرمت نصب، دارای بالاترین قابلیت جایگزینی برای هر نوع از پنجره های قدیمی و جدید دارد و شاید جالب است بدانید در برخی مناطق عشایری برای پنجره های چادرهای خود نیز از پنجرهupvcاستفاده کرده اند، لذا این محصول را میتوان در هر جهت و برای جایگزینی پنجره های قدیمی و جدید بکار برد.
قیمت پنجره های upvc چقدر است؟
در بررسی قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ما نباید فراموش کنیم که خرید پنجره upvc به هیچ وجه هزینه نیست چرا که این محصول در طول مدت استفاده با کنترل مصرف انرژی قطعا هزینه های خود را جبران کرده و بعد از آن شما با پرداخت کمتر برای انرژی درطول زمان یکی از مهمترین و روزانه ترین هزینه های خود را کنترل خواهید کرد . ولی در مقایسه قیمت این محصول با سایر متریال باید گفت که هزینه های نسبتا کمتری داشته و به سبب ساختار شکلی و نصبی یو پی وی سی و عدم نیاز به تخریب و بنایی محل نصب دارای هزینه های کمتری خواهد بود . قیمت این پنجره ها نسبت به طرح های ثابت و یا بازشو اختلاف زیادی با یکدیگر دارد چرا که در قسمتهایی که دارای قابهای ثابت باشد قیمت کمتر و در قسمتهای دارای بازشو به سبب استفاده دو برابر پروفیل در این قسمتها ( چرا که در قسمتهای دارای بازشوی پنجره ها یکبار برای پروفیل قاب ثابت استفاده میشود و یکبار برای قاب بازشو)
و همچنین در نواحی بازشو ما از یراق آلات و لولا ها و دستگیره پنجره استفاده میکنیم بنابراین قیمت این محصول بایستی با در نظر گرفتن کلیه موارد محاسبه گردد.
آیا پنجره های یو پی وی سی دارای استحکام کافی میباشد؟
بر خلاف ظاهر ظریف این محصول ، پنجره upvc دارای بالاترین ضریب امنیتی و استحکام است .
استحکام پروفیل یو پی وی سی به سبب دارا بودن ساختار شبکیه این نوع پروفیل که ضریب مقاومت ضربه ای آن را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف است یعنی این بازشوها در پنجره ها از سه طرف پنجره در قاب قفل می شوند بنابراین سارقین نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند. لذا این محصول از نظر امنیت دارای قابلیت بسیار بالاتری از پنجره های دیگر می باشد.

خصوصیات کلی uPVC
به دلیل خاصیت ذاتی uPVC که می‌تواند با انواع به سازها (Modifiers) و افزودنی‌ها (Additives) مخلوط شود، این ماده پاسخگوی نیاز تولید در زمینه‌های مختلف می‌باشد. معمولاً در میان انواع مختلف مواد، uPVC به دلیل قیمت پایین وتنوع انتخاب می‌گردد. وینیل به طور کلی مستحکم، پایدار و مقاوم به رطوبت،‌ خوردگی و پوسیدگی و ساییدگی می‌باشد، غیرسمی و از لحاظ حرارتی و الکتریکی عایق می‌باشد و در برابر آتش پایداری بالایی دارد. uPVC می‌تواند در انواع رنگها تولید شود واز بسیار شفاف تا کدر قابل تغییر است.
با استفاده از روشهای مختلف تولیدی از جمله اکستروژن، قالب‌گیری و… وینیل در محصولات سختی چون لوله تا محصولات نرمی چون بسته بندی غذا کاربرد دارد. به دلیل اینکه کمتر از نصف آن از مواد نفتی می‌باشد نسبت به سایر پلاستیک‌ها بسیار باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود.

خصوصیات کلیدی
استحکام و سبکی: مقاومت uPVC به خراش و ساییدگی، سبکی، استحکام مکانیکی وتافنس خوب آن امتیازهایی هستند که استفاده از آن را در ساختمان و سازه‌ها بسیار مطلوب می‌کند.
مقاومت به آتش: uPVC ذاتا به سختی مشتعل می‌شود و وقتی منبع تولید حرارت (آتش) دور گردد،از سوختن بازمی‌ایستد. این خاصیت استفاده از آن را در پنجره، درب، و تزئینات بسیار مناسب می‌گرداند.
پایداری: uPVC به آب و هواهای مختلف، خوردگی، پوسیدگی‌های شمیایی، شوک و ساییدگی مقاوم است و به همین دلیل برای تولید محصولاتی که در خارج از ساختمان ( هوای آزاد ) استفاده می‌شوند و نیز مواردی که عمر طولانی محصول مورد نظر است مناسبند. به عنوان مثال تخمین زده شده است که ۷۵% از لوله های PVC دارای عمر حداقل ۴۰ سال و تا حداکثر ۱۰۰ سال می‌باشد. در سایر موارد از جمله پنجره و کابل‌های عایق مشخص شده که ۶۰% دارای حداقل عمر ۴۰ سال می‌باشد.
هزینه پایین: هزینه تولید uPVC در مقایسه با سایر پلاستیک‌ها به دلیل خواص فیزیکی و تکنیکی آن بسیار پایین می‌باشد.
عایق بودن: uPVC جریان الکتریسیته را از خود عبور نمی‌دهد به همین دلیل ماده مناسبی در ساخت ورقه‌ها و کابل های عایق می‌باشد.
تنوع: خصوصیت فیزیکی خاص ‍PVC امکان طراحی‌های مختلف در هنگام تولید را می‌دهد.
بازیافت: امکانات زیادی وجود دارد که لوله‌ها، پروفیل‌های پنجره و کف پوش‌های uPVC پس از عمر مفید خود باز یافت شوند.
نصب راحت: uPVC می‌تواند به راحتی به انواع روش‌ها بریده شود، شکل داده شود، جوش و یا متصل گردد.
اثرات محیطی: در طی آزمایش‌های مختلف اثرات که uPVC بر محیط می‌گذارد نسبت به سایر مواد مورد استفاده بسیار کم و شاید در حد مناسب باشد. هنگام تولید خود ماده PVC و نیز در هنگام تولید محصول نهایی انرژی کمی مصرف می‌شود.
و در نهایت اینکه محصولات ساختمانی uPVC نسبت به سایر مواد سبکتر می‌باشند. خاصیت عایق حرارتی خوب آن در پنجره‌ها باعث می‌شود که اتلاف انرژی تا حد زیادی کم شود. از طرفی نگهداری بسیار کمی می‌خواهد و به راحتی تمیز می‌شود. همچنین uPVC به تمام مسائل ایمنی و سلامتی پاسخ مثبت داده است.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :